Woohoo en motorcykel! :O

Hejhej, hemma från motorcykelturen! Inte för att jag kom hem nu men... :O Jaja! För nån timma sen var det iallafall! Jag tog några coola bilder och kommer lägga ut ett par som jag gillar. Ehm.. Jao, vi åkte ju runt och kollade på lite olika ställen och pappa visade vart hans föräldrar hade sommarstuga när han var barn och när vi kom dit så var det en gubbe där, alltså han som bodde där nu, och han vill visa oss runt lite och det var ju rätt najs! Han hade "bi-bo" och det var jättemånga getingar runt omkring. Jag tog bild på det men den kommer nog inte med här!

Sedan så var det väl inte så mycket mer att säga om det, kanske? Jo -> DET VAR SKOJ! :D
Pictures:





Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback