Ut på MC :)

Jag och pappa ska låna morfars coola motorcykel och åka runt lite i världen! Eller så långt kanske det inte blir, men det blir väl en tur i närheten antar jag! Synd bara att vädret ska bråka med oss! Man får väl hoppas att det blir bättre senare då. :)

Jag ska nog ta med kameran så kan jag ta kort på mej när ja sitter där bak med flygande hår! MEN jag ska inte göra fel detta året med! Sist gång vi va ute så hade jag inte uppsatt hår så det fladdrade åt alla håll! När jag kom hem kunde jag knappt inte kamma ur det för det var så många tovor haha!

På min förra blogg la jag ut att jag hade åkt, kanske inte så intressant XD

Heej ! :)
Idag har jag varit ute å åkt med pappa på morfars motorcykel ;D Vi åkte runt lite här å var,, till slut åkte vi till Stigen och köpte en glass :) Jag köpte Dajm.. När jag kom ut ur affären så är glassen av på mitten,, -.- Jag fick ta en ny ( GRATIS :D ) Den va allt bättre den ;)
Hare bra,, // dea <3


Hejdå på er små småttingar :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback