Skriv ditt namn!

Första skoldagen idag då! Det var väl trevligt! Bara att det tog en väldig tid att låna böckerna som vi skulle ha på lektionerna :O Så vi fick ( jag och en kompis ) bara 5 minuter på oss att äta! Men det blir nog bättre senare! För nu lånade alla på samma gång och det blir nog kanske lite då och då i framtiden?

Men så är det så att jag får anonyma kommentarer! Skriv gärna namnet så att jag vet vem det är! :) Annars blir det inte så enkelt att veta vem som saknar mej hihi!

Veckans läxa i musiken är att kunna spela trummor på sina knän! Woohoe, Let's goo!:D

Kommentarer
från: Ella - foto & vardag

Hej!

Jag undrar om du är intresserad av att vinna en ibjudan till bloggsvar ..

Jag har gjort ett inlägg om det i bloggen, och behöver din hjälp, för att veta om jag ska ha en tävling där man kan vinna en inbjudan till bloggsvar eller inte.

Hoppas inte att detta blev allt för krångligt!



Tack på förhand.

2010-08-25 @ 16:49:36
Hemsida: http://eellas.webblogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback