Skogsvandring!

Idag jag, pappa och brodern vart i skogen och vandrat omkring. Tur att jag tog med mej kameran för det blev allt några fina bilder :)

I den skogen ( bergen ) har det varit lajv.
Och för ni som inte vet så är det ett levande rollspel. varje deltagare åskådliggöra en påhittad person, kallad rollperson, roll eller karaktär, i tal och uppförande. Levande rollspel skiljer sig från vanligt rollspel (bordsrollspel) genom att man använder rekvisita och fysiskt agerar vad rollpersonen gör, och från exempelvis improvisationsteater genom att agerandet normalt sker utan publik.

Haha det tog jag från wikipedia :D hoppas ni fattade! Annars får ni söka er runt och lära er om det :)
Men iallafall då så var det typ uppbyggt hus och sånt som liknade medeltiden typ, så det var ju rätt fräckt!

Här kommer några bilder!
Ohh yummie! or... not ? :)



Haha grodan blev stilla några sekunder iallafall så att jag fick en rättsåbra bild!
Här kommer en bild på meej! :D
Här nedanför på bilden så var det en bro som var jättehögt upp och skeva plankor! OOOH SCARY :D
Jaja, nu får ni ha det så trevligt som ni kan! :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback