Ojoj, här går det då snabbt!

TRYCK PÅ F5 OM DU INTE KAN SE DEN NYA DESIGNEN :)

Nu är ju då designen klar tror jag! Om förra designen inte hade försvunnit så kanske inte denna designen hade kommit in i hjärnan på mej så det var väldigt bra ändå. Denna designen är ju mycket ljusare än den andra och nu har jag sparat denna! Jag skulle slå ner mej själv ifall denna försvann!

För ni som inte vet: Förra designen jag hade var "me love" och jag hade missat att spara designen i ett annat dokument. ( man ska göra det om man verkligen vill vara säker på att designen inte försvinner.) Men jag hade faktiskt sparat den, men jag är ju så smart så att jag tar bort den sparade! :O Sen så skulle jag göra något med min design och klickade på fel! Och då försvann allt och jag satt i typ 1 minut och bara stirrade på skärmen med munnen helt öppen! Jag fick panik så jag började direkt på en ny design!

Jag gillar denna designen mer än den andra faktiskt! Den är ljusare och mer personlig! Det är säkert mycket kvar på designen men det kanske jag hittar lite då och då!

En sak jag vet är kvar är att fixa designen på kommentarerna!
(det finns länkar i headern! Några "länkar" har ingen "länk" än men vissa har! XD

Här kommer en bild som jag ÄLSKAR! Den finns också med i headern!

Ha det bra! / dea<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback