Min rygg knakar så det svider :(

Som det står lite längre upp här då med en aning större text så svider min rygg rätt så mycket nu när jag sitter med böjd kropp här bredvid Michelle som nu äter godis :)

Fick kommentar om förra inlägget som jag la ut en bild på Kissie.

bella
om Snart kommer Michelle :):
Du kan tydligen inte mycket om henne du! Hon gör så, för att man skall se det. Det sa hon själv i en intervju :) kram

Svar: Jo så kanske det är men tyckte det bara var kul att upptäcka det med mina egna ögon haha :) Kram.

Jo och vidare till nästa sak...
Jag och michelle har sprungit runt lite i centrum och lite på högalid och vid skolan och vid höjden o så.... åå jag tror det var typ allt vi gjorde, haha:) 

Nu sitter vi och lyssnar på airplanes på spöttify. Vi döpter om den till Airplants och jag bestämde att min nästa katt ska heta det ! :O

Sov så gott! Bilderna kommer någon annan dag :)

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback