Massa konstiga filmer!

Har legat framför teven ( nära att jag skrev "luggit" där hihi ) och tittat på massa konstiga filmer. Vissa fattade jag knappt handlingen på men det var okej för jag skrattade ju :)

Snart ska jag uppträda/sjunga i centrum så ni kan komma dit om ni vill :) IN DALSLAND

FÖLJANDE TEXT ÄR TRÅKIG:
:)
Dagens komihåg: Snart är julen här! Så passa på att köpa grejer av mej...! Eller jag säger det såhär istället:
Hej, du kan kallamejdea, jag säljer för världsnaturfonden och jag undrar om du kanske vill köpa lite gott godis av mej eller kanske köpa någon julklapp till någon ? :) Kontakta mej gärna! :D    [email protected]

Haha det kommer nog inte att fungera så bra... Jag säljer då tyvär inte för att jag vill. Det är så att man får ju liite pengar och någon premie som man får välja. Och jag kan bara välja de första premierna i "listan". JAG KOMMER ATT VÄLJA FINGERBOARDS! :D Dont know why... :)

Men iallafall... Jag ska bara sälja till några jag känner så att jag får mina 3 små fingerboards :) Det ser så kul ut när dom åker fram och tillbaka :D

God natt!http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/62/Fingerboard.jpg

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback