Himla nöjd med mej själv!

Jaaaa... Jag är ju då väldigt nöjd! Var på Liseberg igår och det var jättekul!
Jag åkte typ ingenting på Liseberg innan, förutom de små attraktionerna och Lisebergbanan!
Men syrran tvingade in mej på balder först och, haha jag har alltid varit så rädd för den första backen där och aldrig riktigt våga stiga på, men jag överlevde! Sen stog vi och kollade på Kanonen och jag vägrade gå in i kön... Men sen efter en stund så gick jag in! :)

Det var läskigt att se när de som var före blev iväg skjutna i Kanonen! Det såg ut som att det var onaturligt snabbt! :O Och när jag väl hade satt mej i den och vi åkte iväg så blev det en sån fart så jag tänkte bara "stanna, stanna, stanna, stanna, stanna!" om och om igen! men då hjälpte det faktiskt väldigt mycket att skrika haha!

Och sen efter det blev det Spinrock! Den var faktiskt inte läskig alls! Inte så rolig häller men det var bara härligt att vifta på fötterna!

Nenu måste jag fixa för imorgon! Det ska sjungas för min del! Ha det bra!


kanonen
http://physics.gu.se/LISEBERG/foto/kanon_hel.jpg

Balder

Spinrock


Kommentarer
från: narges!

HEYO!



Tusen tack för att du var med & tävlade om löshår + linser på min blogg. Tävlingen är utsedd, in på min blogg & se om det blev du. Om inte håll utkik för fler roliga tävlingar!



KRAM!

2010-08-28 @ 12:48:16
Hemsida: http://vahedi.webblogg.se/
från: Jessica

balder är grymt rolig :)

2010-08-30 @ 19:56:50
Hemsida: http://jeessica.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback