För dej som vill veta mer om bloggdesign!

Hejsanhejsan! Längesedan jag uppdaterade i kategorin Tips! :O Ska tipsa lite nu om länkar till de ställena där jag lärde mej om design. Jag rotar också fram de länkar som folk mest behöver för att kunna göra en egen, enkel bloggdesign. :)

Länkar hämtade från DesignaDinBlogg.

Header:
[lägga in header]

Bakgrund:
[lägga in bakgrund]
[Välja vart bakgrunden ska ligga (lite svårare)]

Meny:
[Gör en meny vid din header]
[Meny med dropdown]

Nedräkning:
[Nedräkning till ett visst datum 1]
[Nedräkning till ett visst datum 2]

Youtube:
[Lägga upp youtube klipp i inlägget]
[Youtube klipp utan bild]

Extra:
[Göra så att ingen kan högerklicka, med popupfönster]
[Ändra bredd på bloggen]
[Smileys på din blogg]
[Text/Signatur i slutet av alla inläggen]
[Visa dagens datum på bloggen]
[Lägg in en klocka]

Finns säkert mycket mer att hämta därifrån, men detta är iallafall de länkar ni får nu. Annars kan ni ju bara klicka på en länk här och leta runt på den sidan efter med information om bloggdesign! Något som ni vill att jag lägger ut här kanske ?  Alltså steg för steg hjälp. ? :)

Isåfall kommer det att komma i kategorin design, som är väldigt tom nu... Men det ska jag ändra på! :)

Ni får kommentera om det är något !
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback