Fla-Cup is Over and I'm Shoping :)

Nu är Färgelanda Cup slut för detta året :( Men trevligt har det vart! :):) Får säga grattis då till alla lag som har vunnit! Kan inte lägga upp bilderna än för jag är på helt fel data för det, haha :) Nästa inlägg blir det massa bilder istället!

Och så har jag vaart och shoppat lite på Överby. Riktigt nöjd blev jag med den nya väskan... Hade funderat väldigt länge på att köpa en sån men aldrig riktigt hänt :) Men nu tänkte jag knappt på priset utan bara köpte den! :D

Köpte en svart/vit skjorta och ett par leggins att ha nu i skolstarten höhö :)
( fin fot jag har, hihi ^^ )

Kommentarer
från: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-16 @ 20:18:37
Hemsida: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback