Dea har ritat :O

Nån som hörde nått muller ? :O Det gjorde jag iallafall! Typ två små bara och det var för några stundar sedan! Då kom jag plötsligt på att jag måste rita! Så jag skrev ut en bild på nån och så blev detta resultatet! Klicka för att se större!

Den skulle ju egentligen likna britney spears men det blev typ hälften henne och sedan eget! :D Och sedan är det ju så att jag ska börja 7.an snart! :O Det känns wierd även om jag känner mej liten haha!typ 2 veckor kvar eller nått va ? :D Vet inte riktigt om jag längtar eller inte haha! Det ska säkert bli trevligt med den nya klassen!




Japp, men jag har då hittat ett konstigt youtubeklipp haha! Miley Cyrus är på en intervju på EllenDegeneres Show. Och hon har lite svårt för sej att prata om killar haha! Check it out!
Ha ett gött liv! :D

Kommentarer
från: Sylvia

Hahaha:D Roligt skratt hon hade då.. :)

2010-08-10 @ 00:41:51
Hemsida: http://iamjustdifferent.blogg.se/

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback