Dagen med Becca :)

Vart med Becca today och det har allt vart mysigt! Det har regnat och vart mulet väldigt så vi var inne. Men sen tänkte vi att på beccas bloggdesign så kunde vi kanske ta några bilder utomhus! Och så stog ju poolen där och då "why not ?" :D

Så Becca badade i poolen medans jag tog kort haha! Och så regnade det medans så det blev riktigt mysigt detta ju. :)

När bloggdesignen är klar så ska jag ge länken till hennes blogg! Och justde, vi gjorde en ny blogg till henne också. Hon bytte från devote till blogg.se och det är ju bra för då kan jag hjälpa henne mycket mer för jag är liksom blogg.se-person. :D

2000 besökare nu 2010. fast min räknare hackar ju ibland också och då måste jag starta om den haha! Gött!

Yezyez, nu får ni kommentera massor ju! När jag har fått 10 kommentarer från nu så lägger jag ut i ett inlägg!
soo start! :D

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback