6 dagar kvar till skolans start!

Hejsan!

Nu blir det typ att gå att lägga sej snart då. Ska försöka att vakna tidigare och lägga mej tidigare så att jag vänjer mej. Annars blir det inte enkelt att komma upp på morgonen ska jag säga er! Iallafall inte för den som vaknar efter 12 :)

Jag har fixat en epost adress till min blogg:
Har skaffat en adress som ni kan skicka mail till nu. Alltså om det kanske är något ni vill säga som inte ska ut på bloggen i kommentarerna!:) Här är den -> [email protected]
Ska kolla den så ofta jag kan! ;)

Jag håller på att fixa med kategorier på bloggen nu, något speciellt som ni vill ha, eller vill att jag ska göra? :) Skriv eller skicka gärna tips! :D

Hadetbra!

peace-sign-1.gif image by andyfitzpat

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback