Valborgsmässoafton - :)

Tjeennna!
Har vart på Valborgsmässoafton i Stigen för några stundar sedan! ( igår ) Bidde ett sent inlägg nurå!
Det var väl trevligt där o så men blev lite långtråkigt, var där mest med Sylvia och Linda.
Väder var sådär, det regnade smått och blåste lite.
När dom smällde raketer så var det bara rök överallt, kom aska helatiden haha!!
Ni som nu inte var där och kollade på elden och på fyrverkerierna så tycker jag
att ni ska ta eran tid på att kolla på mina fina filmer här!


Och så får jag väl ta och berätta att jag har färgat håret, egentligen tonat men enklare o säga färgat.
Här får ni en liten bild på det nuvarande håret som tillhör Dea!

(klicka för att få större)
Den har jag fuskat lite på med att lägga på mera färger så här
kommer det hur det egentligen ser ut...

En rättså färsk bild! Tog den innan jag åkte till Stigen, men det duggade lite och blåste så lockarna försvann även fast jag sprejat en hel sprejflaska över det! Haha!

Var det något mer jag ville säga ? :O Isåfall skulle det nog vara att Mysan har inte slipat klorna än så hon kan inte skriva inlägg här, så sorgligt så... Jappjapp, men då får ni ha det... BRA! Ses!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback