...nyckel...

Tjabba tjena! För några stundar sedan då var jag och min käre far ute och cyklade runt i Färgelanda stad. Går ju ganska fort o cykla genom denna lilla stad. Hittade inte min cykelnyckel imorse så blev en liten försening te skolan, höhö!

Idag i skolan så pratade vi om ngt om BLABLABLA o sen stog det något om "school of the air" eller något sådant. Så heter det antagligen när man bor i öknen långt från skola o alla o allting. Då har man en lärare genom en radio som säger läxor o massa annat som jag inte förstår mej på. Så får man säga svaren i radion. Varför har man inte så hos oss ? Det skulle ju vara asskönt att slippa gå upp tidigt och så, men ändå får man inte träffa sina kompisar!! Höhö... Knepigt.!

Men nu får ni la hadet göttt!!! Hejdå på er alla!

.PS. Hittar inte kamerasladden förtillfället så kommer strax in färska bilder! .DS.

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback