Me gilla de la musica!

Japp, här sitter man då! Gör inte så jättemycket, bara trycker lite på tangenterna tills det blir meningar. Lyssnar på massa härlig musik också! Och man kanske ska ta och rensa datan? Börjar bli lite fullt igen..!

För en stund sen hittade jag en virknål under min säng och det tyckte jag var väldigt trevligt! Kanske ska ta o greja lite med det ? Haha men det är inte så stor chans att det kommer att hända!

Här kommer en färsk bild på mej! Den är min bakgrund på datan just nu!

Och så har jag blivit kär i en låt också. Har funderat länge på vad den heter och är överlycklig för att jag har den nu! Här kommer den....

Sonata Arctica - The misery
Mycket härlig att lyssna på tycker jag! Hoppas det är någon mer ?

Jag ska lägga ut lite roligt sen så glöm inte att titta in då med ! Ha det bra sålänge!<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback