Lite av varje...

Hejjjsan!
Tycker att jag har blivit sämre på att uppdatera min blogg...
Men jag ska försöka att bättra mej på det! Lägga in lite mer roliga bilder m.m kanske ?
Japp, japp. Men först tänkte jag väl berätta lite då om vad som har hänt!

4 april = Jag fyllde 13 år! Hade kalas, och det var jättemysigt.
När de sjöng för mej så spelade en gitarr och så sjöng de jättefint!
Och så var det ny mobil denna dag också! En riktigt glad dag!

w715live4.jpg

5 april = Grejjat lite här hemma och så kommer jag inte ihåg så mycket
från denna dagen! Händer mycket runt mej så blir svårare att komma ihåg! Haha!

6 april (idag) = Har hänt myycket saker! Men vill inte skriva allt haha!
Har varit och kollat på höfers träning med Ellen och det var allt mysigt det!

Har varit rättså varmt och soligt utomhus denna veckan och man får
hoppas att sommaren visar sej snart!

Mycket mer har jag inte att säga er!
Så ni får ha det så jättebra så skriver jag imorgon! Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback