Inga bilder än :)

Hejsan! Har inga bilder än från cupen men ska allt ta o lägga ut det snart. Har precis gjort läxan nu och ätit massa kakor. Sitter lite nu vid datan och lyssnar på musik och lägger ut inlägg på bloggen såklart!

Idag i skolan var det tyska och kamratstödjarna fixade nån lek som alla skulle göra. Det blir olika lekar varje tisdag! Mycket mer har jag inte att säga er... Jo! Bara att jag har druckit "MER-festis" ! Det var jättegott ska ni veta!

Men nu ska jag leka lite på datan så nu får ni ha det så jättebra! Hejdå<3

PS. Om man vill ha mer besökare på sin blogg så rekommenderar jag att man blir medlem på denna sidan,  jättebra sida!

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback