3 april - En glader påsk!

Hallojjsan!
Om ni undrar varför det inte har kommit ut något på bloggen så kan det vara för att mitt internet inte har fungerat. Provat massa saker men ändå går det inte ? Men nu går det igen så det va la bra eller ?!

Så nu får jag berätta lite småsaker som hänt i mitt liv! I förrgår så var det DISCO i gympahallen och det var trevligt! När jag kom hem så hade jag allt ont i benen! Haha men det va det värt!! Och igår var jag på kalas, och idag så har det vart JÄTTESOLIGT, VARMT, LJUST, GÖTT och HÄRLIGT! Den härligaste dagen hittils på detta året! Har ätit lite påskmat nu så ännu trevligare blir det!

Tog ut hängmattan och och la mej i den en stund. Det känns att sommaren kommer snart!

Och så fyller jag år imorgon med! Kan det bli bättre ? Kanske det haha! Men så nu så får jag ju lägga ut lite roligt som förlåt att jag har missat att uppdatera!

En mysig liten hund som verkligen vill vinna! Det är kul att fuska!.... ibland? ;D
Så nu får ni ha det så jätttebra i solen och jag tvingar er nästan att gå ut för det e sååå skönt!
haajdå!<33

Kommentarer

Kommentera här!:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mej)

URL/Bloggadress:

Ditt Meddelande:

Trackback